Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website onder andere om deze te analyseren en te verbeteren en voor social media. Wil je meer weten over deze cookies, lees dan onze privacy disclaimer en de uitleg over cookies
Door hiernaast op "Akkoord" te drukken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden. Wil je niet alle soorten cookies toestaan, klik dan op "Cookie instellingen aanpassen".

1115883_netherlands-landscape-sky-clouds-70846.jpg

Nieuws

Schep Vastgoedmanagers introduceert nieuw CRM-systeem en huurdersportaal voor persoonlijke en efficiënte dienstverlening

Schep Vastgoedmanagers heeft vandaag een belangrijke stap gezet in de modernisering van haar dienstverlening. Het bedrijf introduceert een nieuw CRM-systeem en een huurdersportaal, waarmee de dienstverlening verder wordt gepersonaliseerd en geoptimaliseerd door middel van een omnichannel communicatiestrategie. Tegelijkertijd wordt een hogere efficiëntie nagestreefd dankzij selfservices en datagedreven procesoptimalisaties.

Bert van Lunteren, CEO van Schep Vastgoedmanagers, licht de keuze toe: “Het nieuwe CRM-systeem is van groot belang voor ons succes. Een optimale integratie tussen systemen zorgt voor een goede informatievoorziening richting huurders, opdrachtgevers en ketenpartners. Daarbij is het van belang dat de informatie beide richtingen op kan gaan. Daarom hebben we gekozen voor Embrace, dat naadloos integreert met ons ERP-systeem REMS.”

Het nieuwe CRM-systeem, Embrace Customers, biedt medewerkers van Schep Vastgoedmanagers volledige controle en stelt hen in staat om transparanter en efficiënter te werken. Door klantprocessen verder te digitaliseren en te automatiseren, kunnen medewerkers zich richten op maatwerk en uitzonderingen in de dienstverlening. Dit leidt tot een hybride balans tussen technologische ondersteuning en persoonlijke interactie, die waarde toevoegt voor zowel opdrachtgevers als bewoners.

Van Lunteren benadrukt het belang van persoonlijke dienstverlening, naast de digitale tools: “We spelen een centrale rol in de vastgoedketen, omdat we in het verlengde van de vastgoedeigenaren een directe relatie hebben met de huurders. We willen daarom een proactieve rol hebben in het realiseren van huurderstevredenheid en de bijbehorende woonbeleving. Inzicht en regie zijn hierbij belangrijke sleutels.”

Jelte Korf, business development bij Aareon Nederland, heeft Schep begeleid bij de aanschaf van de software. “We zijn trots dat we mochten bijdragen aan de transformatie van Schep naar een digitale dienstverlener. Daarvoor zijn diverse bedrijfsprocessen opnieuw opgezet en gestandaardiseerd. Een goed voorbeeld is het reparatieproces, dat nu volledig digitaal is. Dat proces is van kop tot staart gedigitaliseerd en diverse systemen zijn geïntegreerd. Een reparatie wordt gemeld via het klantportaal en eindigt in het systeem van de ketenparter. De huurder kan daardoor realtime 24/7 de status van de reparatiemelding inzien.”

Naast het CRM-systeem en het klantportaal worden diverse communicatiekanalen ingericht, waarmee huurders eenvoudig en snel kunnen communiceren en hun zaken kunnen regelen. Met deze stappen komt Schep Vastgoedmanagers weer dichter bij haar missie: ‘Zorgeloos wonen’.

93034_Groepsfoto-livegang-Embrace.jpg

Actueel nieuws

Beste vastgoedmanager 2024 van Amvest!

93047_Beste-vastgoedmanager-Amvest.jpg

Het Amvest Team van Schep Vastgoedmanagers heeft een bijzondere prestatie neergezet: Wij zijn uitgeroepen tot De Beste Vastgoedmanager over 2024 van Amvest!

Lees meer

Schep Vastgoedmanagers officieel deelnemer PROVADA 2025!

93044_Provada5.jpg

We hebben vandaag officieel getekend en zijn trots om aan te kondigen dat Schep Vastgoedmanagers deelneemt aan PROVADA 2025!

Lees meer

Een nieuw complex in VvE beheer in Rotterdam

93043_Rotterdam-vve-beheer.jpg

Per 1 januari 2025 heeft Schep Vastgoedmanagers het appartementencomplex ‘Galjoen’ in Rotterdam in beheer gekregen. Met deze nieuwe aanwinst breidt het beheerteam van onze propositie VvE-management haar portefeuille verder uit. Het “schip” met een grootte van zo'n 112 appartementen, 110 parkeerplaatsen en diverse kantoor- en bedrijfsruimten is een replica van haar zusterflat “Schoener” die in 2023 bij Schep Vastgoedmanagers in beheer is gekomen, maar dan natuurlijk met haar eigen charmes en identiteit.

Lees meer

Archief